Eindhoven,20-10-2011

Vanaf vandaag is het mogelijk om vragen over kabels digitaal te stellen bij de online klantenservice van Kabelmaxx. Na het vernieuwen van de website staat nu klantenservice centraal. “Omdat we letterlijk 1000-en soorten kabels hebben, was het voor een klant soms lastig de juiste te vinden. Daardoor hebben klanten vaak vragen, nu kunnen wij deze online meteen beantwoorden” aldus Kabelmaxx.
Om klanten sneller van dienst te kunnen zijn, introduceert Kabelmaxx een 24 uur klantenservice, klanten kunnen nu met al hun vragen 24 uur per dag op de website terecht. De vragen worden gesteld door middel van een chatroom, deze is terug te vinden op de homepage. Werknemers van kabelmaxx zullen de vragen diezelfde dag nog beantwoorden of contact met de klant opnemen.
Kabelmaxx is een Thuiswinkel Waarborg lid, een garantie dat uw online aankopen veilig en vertrouwd plaatsvinden. Naast het gegeven veilig is Kabelmaxx ook snel. Deze snelheid is te danken aan het Kabelmaxx magazijn in Eindhoven, waaruit dagelijks wordt geleverd. Aansluitend zal de nieuwe online klantenservice ook bijdragen aan de snelheid, klanten kunnen sneller en efficiënter worden geholpen. Wilt u op de hoogte blijven van alle Kabelmaxx nieuwtjes, dan kunt u zich aanmelden voor de nieuwsbrief op Kabelmaxx.

Over Kabelmaxx

Kabelmaxx, de online specialist in kabels en aanverwante accesoires voor o.a. audio-, video-, computerapparatuur en telefonie. Al enkele jaren is Kabelmaxx een belangrijke speler op de markt voor alle kabels die u voor uw apparatuur nodig heeft. Het brede assortiment wordt wekelijks uitgebreid met nieuwe artikelen. Kortom van een hdmi kabel tot aan audio kabels en accessoires koop je snel en veilig bij kabelmaxx.nl.
Wilt u op de hoogte blijven alle Kabelmaxx nieuwtjes? Dan kunt u zich aanmelden voor de nieuwsbrief via de website www.kabelmaxx.nl.

Website: http://www.kabelmaxx.nl

Bron: EMEA Persberichten